Batteriservice as starter bobilverksted i ALTA, iCaravan Service punkt.

Endret Mon, 02 Oct 2017 ved 12:19 PM




Våre kunder vil nå kunne få service og hjelp til sin bobil i Alta.


Finnmark er et satsingsområde for iCaravan, og vi vil utvide vårt servicetilbud i årene fremover. Første steg i utviklingen er å få servicen til de som allerede er kunder, opp å gå lokalt. Dette håper vi også vil bidra til at nye kunder vil ta sjansen på oss.


Vi har også ambisjoner om permanent tilstedeværelse også for kjøp og salg av bobiler, campingvogn og andre fritidsprodukter fra Alta. Dette vil være noe vi vil jobbe mot i fremtiden. 


Vi er stolte av å presentere vårt samarbeid med Batteriservice AS, som vil være vårt servicepunkt i Alta, alle våre kunder er velkommen å kontakte dem for hjelp og vedlikehold på sin enhet kjøpt av iCaravan AS/iBobil AS.


Kutt fra deres pressemelding:

Pressemelding:

Batteriservice AS går nye veier.

Batteriservice AS åpner ny serviceavdeling i Alta i samarbeid med iCaravan AS. 

16 Oktober åpner vi i Betongveien 21 i Alta.

Batteriservice blir servicepunkt for bobil og caravan som er solgt til Finnmark fra ICaravan i Tromsø.

Dette er for at kundene som har kjøpt bobil eller campingvogn hos iCaravan skal slippe å kjøre til Tromsø for servicearbeid på bodelen i bilene. Det vil også bli mulighet for montering av ekstrautstyr for dem som måtte trenge det.

iCaravan har allerede tatt en stor markeds andel i bobil verden i Finnmark.

Med dette samarbeidet styrker det både driften for Batteriservice og vil gi et godt fotfeste for Tromsø firmaet i Finnmak.

Som største batterileverandør av Sønnak batterier i Finnmark, flytter vi også lageret får å kunne dekke etterspørselen, alt fra klokkebatteri til de største kraftpakkene.

  Geir Ove



Kontaktperson i saken:


iCaravan AS

Jan Børre Håheim (Daglig leder)

97065599

jb@icaravan.no


Kontaktperson Batteriservice as

Geir Ove Wilhelmsen

47474385

post@batteriservice.no



Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen